اداره تدارکات

رئیس اداره تدارکات

مهندس غلامرضا نعلچی برزکی

برنامه‌ریزی، اداره و نظارت بر امور کارپردازی، خریدهای داخلی و خارجی و ایجاد هماهنگی بین آنها
دریافت فهرست ملزومات و لوازم اداری، تجهیزات آزمایشگاهی و وسایل فنی مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و تنظیم برنامه خرید آنها در چهارچوب ضوابط ذیربط
صدور و تایید مجوز خرید کالا و مواد مصرفی مورد نیاز با هماهنگی واحدهای ذیربط و در چهارچوب ضوابط مربوطه
نظارت بر فرایند خرید کالاها و مواد مصرفی مورد نیاز و حذف خرید کالاهای غیر ضروری و کنترل مامورین خرید در زمینه استعلام بها و مقایسه و انتخاب نازلترین قیمت
بررسی و تایید اسناد هزینه خرید و ارائه آن به مدیریت مالی در چهارچوب ضوابط ذیربط
رصد نمودن اسناد مالی اداره تدارکات در امور مالی و پیگیری وصول اسناد با توجه به اولویت پرداختها
نماینده ریاست محترم دانشگاه در حساب عامل مالی تدارکات و امضای چک‌های حساب عامل تدارکات (درخصوص پرداخت وجه به اشخاص حقیقی یا حقوقی در قالب تنخواه‌گردان، پیش پرداخت و علی‌الحساب) و چک‌های اسناد کارپردازان
اخذ تخفیف از فروشندگان به دانشگاه عمدتا در خصوص خریدهایی که خارج از فرایند خرید از طریق تدارکات انجام می‌شود با کمک و همکاری مأمورین خرید
پیگیری تسویه حساب بدهکاران به حساب عامل مالی تدارکات (طی تعیین ضرب‌العجل در بازه زمانی خاص) در پایان سال مالی
تعامل و همکاری با سرپرست اموال و انبار در خصوص رصد نمودن درخواستها و سفارش کالاهای مورد نیاز در انبار و تأمین کالاها و دیگر موارد مشترک فی‌مابین
اهتمام ویژه جهت شارژ مالی صندوقداری اداره تدارکات به منظور پرداختهای نقدی از قبیل حق‌الزحمه داوریها، ایاب و ذهاب اساتید، قبوض آژانس و حمل کالا، قبوض بنزین و... بصورت مستمر
هماهنگی و نظارت بر خرید عوامل خرید کتب علمی در ایام برپایی نمایشگاههای کتاب در چهارچوب ضوابط مربوطه
مسئولیت فروش اقلام و اموال ضایعاتی دانشگاه در چهارچوب ضوابط مربوطه و ایجاد درآمدزایی برای دانشگاه
ارزیابی و ارائه گزارش از فعالیتها و مشکلات واحد به مدیریت متبوع
انجام سایر اموری که در چهارچوب وظایف محول می‌گردد

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۴